יואב - בודק מונע זרימה חוזרת מוסמך


מניעת זיהום מים
ישנן פעולות רבות שאנו יכולים לבצע על מנת למנוע את זיהום המים ממזהמים מיקרוביאלים, או כימיים והם:

זיהום מים במאגרי המים: במבנים אנו מונעים את זיהום המים על ידי פעולות ניקוי וחיטוי שלפי התקנות יש לבצעם אחת לשנתיים כולל בדיקה שהמאגר סגור ואטום לכל סוגי המעופפים
זיהום מים מבורות סופגים: בורות סופגים מהוים גם הם מקור לזיהום מי התהום ולכן המטרה הסופית היא של האוכלוסייה תהיה מחוברת לקוי ביוב המוליכים את הביוב אל בריכות חימצון ומכוני טיפול.
החלפת קווי מים ישנים ודולפים: כדי לשמור על איכויות המים ולמנוע את זיהום המים יש להחליף ולחדש את קווי המים הישנים כשר יש חורים בקווי המים ,בזמן של ניקוז המים מהצנרת , פעמים רבות נוצר ואקום בצנרת עקב הניקוז, ומזהמים שונים חודרים אל הצנרת וגורמים לזיהום מי השתיה.
מונעי זרימה חוזרת [מז"חים] : לרשת המים במפעלי תעשיה, או בחקלאות אנו מזרימים חומרים כימיים מסוגים שונים על מנת לייצר תהליכים שונים , גם צנרת המים של מערכות כיבוי האש [ספרינקלרים]
שבה המים נמצאים במצב סטאטי עלולה לייצר מזהמים שונים בתוכה עקב זאת שהמים אינם מתחלפים. ולכן יכול להווצר זיהום מים . המז"ח נועד לשמור על המים הכלואים בצנרת ולא לאפשר להם לחזור בחזרה לצנרת המים הכללית.
ניקוי או החלפת מסנני המים הביתיים: המים הסופקים בישראל טובים לשתיה כהם יוצאים מן הברז, בבתים רבים נהוג להרכיב מסנני מים מסוגים שונים , מסנן המים שאינו עובר טיפול, קרי ניקוי או החלפה עלול לגרום לזיהום המים ולהפוך לסכנה בריאותית.

כותרת תחתונה
לייבסיטי - בניית אתרים