יואב - בודק מונע זרימה חוזרת מוסמך

מתקין מז"ח מוסמך

עסקים רבים שנמצאים בשלבי הקמה (וגם עסקים שכבר פעילים לאורך זמן), צריכים למלא אחר כללים מסוגים שונים, בכדי להצליח מבחינה עסקית. בחירת עובדים מוצלחים והכשרתם, בדיקה של מצב השוק, מתחרים, ספקים ולקוחות; גיוס הון, הלוואות, פרסום, שיווק ועוד כהנה וכהנה. אחד השלבים החיוניים בדרך לפתיחת שעריהם של עסקים רבים הוא קבלת רישיון עסק. אחד התנאים לקבלת רישיון עסק, עבור עסקים רבים, הוא התקנתה של מערכת מז"ח במשולב עם צנרת המים. למותר לציין שגם עסקים פעילים, אשר אמורים לחדש מעת לעת את רישיון העסק שלהם, מחויבים בבדיקת מז"ח תקופתית. עוד על מתקין מז"ח מוסמך, התקנה של מערכת זו ושמירה על תקינותה, במאמר שלפניכם.

מז"ח– מערכת זרימה חוזרת

ישנם סוגים רבים של מערכות מז"ח, אבל תפקידן הוא אחד – למנוע מהמים המובלים אל בית העסק לחזור בחזרה, אל עבר הכיוון ההפוך. אחת הסיבות העיקריות היא החשש מפני חדירת זיהום אל מי התהום, אל מאגרי המים ואל צנרת המים הכללית. אי לכך, אין זה מפתיע לגלות שמשרד הבריאות הוא זה שקבע את הכללים העוסקים בהתקנה ובשמירה על תקינות מערכות של מז"ח לעסקים. מז"ח משרד הבריאות מגדיר מהי מערכת מז"ח תקנית, מי מורשה להתקין מערכת כזאת (מתקין מז"ח מוסמך), מי מורשה לבדוק ולאשר את תקינותה ומי בכלל חייב להתקין מערכת כזאת.

מתקין מוסמך

הדבר הראשון שחשוב לכל בית עסק לדעת זו העובדה שעליו להתייעץ עם חברה מקצועית, בשאלה האם עליו להתקין מערכת מז"ח ואיזה סוג של מערכת תתאים לו. לאחר שנבחרה מערכת מתאימה, ואין זה משנה אם היא תהיה מסוג שנקרא אל חוזר, אל חוזר כפול, או כזה בעל שובר ואקום טעון קפיץ, חשוב לדעת שלא כל אחד יכול ורשאי להתקין מערכת כזאת. רק חברה מקצועית דואגת להעסיק אנשים שעברו את ההכשרה הנדרשת על פי חוק, ורק חברות כאלה ילוו את תהליך ההתקנה, הביקורות וניהול התיקונים במקרה הצורך. ראוי להדגיש שהחוק רואה את בעל העסק כגורם האחראי לקיום בדיקות תקופתיות ובהחתמה של המתקין והבודק לאחר ביצוע עבודתם.

למנוע תקלות ובעיות אחרות

אם נסכם, הרי שהתקנה של מז"ח באמצעות מתקין מוסמך חשובה מהסיבות הבאות:

  • קיום חובה חשובה מבחינה מוסרית וערכית, בשמירה על בריאות הציבור ואיכות מי השתייה בישראל.
  • בחירה במז"ח המתאים לרמת הסיכון לזיהום מי השתיה, על פי אופי המפעל או בית העסק.
  • מתקין מוסמך יוכל לבצע גם את הבדיקות התקופתיות הנדרשות על פי חוק.
  • ללא התקנה של מז"ח בזמן, עשויים לחול עיכובים בקבלת או בחידוש רישיון עסק, עד למילוי חובה זו.
  • התקנה נכונה ומקצועית, עשויה למנוע תקלות, והוצאות כספיות מיותרות.
  • חברה שעוסקת בהתקנה ומעקב אחר תקינות של מערכות מז"ח מסוגים שונים, תוכל לסייע לבית העסק בתהליך הבחירה של המז"ח הטוב והמומלץ ביותר עבורו.
יואב אהרונוביץ
דוא"ל: yoav@ymm.co.il
טל': 052-346-1093
כל הארץ

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית
ממתקין מז"ח מוסמך

כותרת תחתונה
לייבסיטי - בניית אתרים